There are no choices, just me and all the voices.



När den här bilden togs var jag 10 - 12 år gammal och hade en superfin frisyr. Lite Peggy Moffit över den. Jag hade tänkt klippa mig någon gång i veckan, och så tittade jag igenom lite gamla bilder på mig. Om jag passade i dem då så borde jag ju passa i dem nu, tänker jag. Och jag passade ju uppenbarligen i den här frisyren. Så det kanske blir den? Det är antingen den eller Emma Watsons nya klippning jag funderar över. Men Emmas är ju så otroligt jättekort, så jag vet inte om jag vågar det? Nåja, den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG Emmas frisör är ju awesome! tänk dig den i svart ;) och på dig! :O n.i.c.e! OCH om du inte trivs i det kommer de ju växa ut ganska snabbt :) men vi passar i alla korta frisyrer så det blir bra

2010-10-03 @ 13:26:49
Postat av: Johanna

(de va jag som skrev detta xD)

2010-10-03 @ 13:27:32
URL: http://create.devote.se
Postat av: joey

EMMA I SIN NYA FRISYR VAR DET SEXIGASTE JAG SETT PÅ LÄNGE! <3

2010-10-04 @ 17:49:44
URL: http://smokeyjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0