There will always be a place aside for you.


I brist på andra bilder får ni här en bild på skog och min far, fint det.

Jag tänkte mest lämna en sådan där rapport om hur mitt liv ser ut just nu och sådär, i brist på inspiration (om ni hår någon awesome idé om vad ni skulle vilja att jag skrev om så kan ni väl dela med er av den i kommentarsfältet?).
   Det är mest skola just nu. Genomgångar om tvångssterilisering och annat muntert, ni vet. Ibland händer roliga saker (som att man blir inlåst i ett trapphus med sina två bästa vänner) och ibland händer mindre roliga saker (som jättelånga håltimmar utan någonting att göra).
   Idag när jag kom hem från skolan var jag fett ambitiös, förresten. Först plockade jag ur diskmaskinen, sedan städade jag både mitt badrum och mitt rum. Ja jävlar i min låda.

Ikväll ska jag ha superfin familjekväll. Hoppas ni också får en fin (men hjälp, adjektiv?) kväll, så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Har du tagit bilden? Den är ju helt fantastiskt vacker!

2010-10-18 @ 22:18:55
URL: http://cloudy.webblogg.se/
Postat av: felicia

wow, måste slänga in en kommentar till;)

Sjukt vacker bild, riktigt häftig:)

2010-10-30 @ 01:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0