This, here and now, with you, is how life should always be




När jag gick upp imorse (ca. 7) tittade jag ut genom fönstret och möttes av snö utanför det. Inte ett tunt lager slask heller, utan ett par centimeter tjockt. I oktober. Skämt? Vem kom på att det ska snöa och vara minnusgrader i oktober? I Sverige? Inte helt okej. Jag tyckte också lite synd om mammas ros som ganska frusen ut.

För övrigt idag har jag haft temadag i skolan. Föreläsning från RFSL, diskussion om föreläsningen, speeddating samt twister (tårttävlingen dissade jag, det gjorde alla andra i min grupp också). Speeddatingen var faktiskt förvånansvärt trevlig, speciellt i jämförelse med förra året! Då var man ny, man vågade inte prata riktigt (inte heller de som gick i 2'an eller 3'an då heller), vilket gjorde att det blev väldigt stelt. Nu var alla istället väldigt sociala, och den där minuten bara flög förbi. Mycket trevligt alltså. Skulle dock aldrig kunna tänka mig att hålla på med det på fritiden (som jag hört att folk gör?), då det känns alldeles för mycket som chat-roulette, haha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja dagen har ju faktiskt varit ganska trevlig :)



om man bortser fårn snön ;)

2010-10-21 @ 20:45:49
URL: http://metrobloggen.se/create

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0