This world is full of frozen lovers



Idag kom jag fram till att jag behöver gå ut på en fotopromenad snart, för jag har inga snygga nytagna bilder. Skandal!

För övrigt har jag idag firat min kära farmor som är ännu ett år äldre. Jag har även köpt en skål från Orrefors i färgen Yippie Yellow till billigt pris, det gillar vi. Man behöver spendera pengar ibland för att hitta sin positiva inställning. Det hjäler även att leta inspirerande utbildningar på högskolor och universitet att längta till efter gymnasiet. Det är de utbildningarna man kan tänka på när man måste ha ork till att skriva den där uppsatsen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

man måste ha mål för att kunna komma framåt :D kämpagöd!!! målmedvetenhet!!!



(bland de bästa ord jag vet)

2010-10-10 @ 12:46:47
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0