Vad vill du veta om mig? Fråga bara, jag berättar vad som helst!

Jag vet att ni inte direkt tycker det är skitkul med listor, så jag slänger upp en som ni inte orkar läsa igenom! Yay! Eloge till er ifall ni faktiskt gör det - och dubbel eloge till de som kommenterar (höhö)! Ifall ni fortfarande undrar något - fråga på (vi kör frågestund i bakvänd ordning alltså, svaren först - frågorna sen!).

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Faktiskt inte! :)
Gnälla: Det beror på hur jag mår. Men jag kan absolut vara en riktig gnällspik.
Skrika: Nej, däremot är min röstvolym ofta relativt hög som den är.. Hehe.
Sova: Ja, typ varje natt? Däremot sover jag ofta för få timmar.
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar: Nej, men när jag gör det är de riktigt obehagliga!
Drömma sexdrömmar: Nej.
Ta droger: BIG NO-NO!
Försöka vara annorlunda: Jag behöver inte försöka..
Klä dig i svart: Nästan aldrig helsvart, men väldigt ofta svart och någonting annat.


Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan: Ja.
Röka: Nej.
Hata folk: NEJ! Människan föddes för att älska. Jag tycker inte om hat.

VEM:

Vill du döda: Ingen, någonsin. Ingen förtjänar att dö. 
Vill du slå: Människan föddes för att älska, sa jag ju. Jag vill inte slå någon.
Kysste dig sist: Det ni!
Vill du kittla: Äh, ingen?
Kramade du sist: Minns inte.. Carro?
Vill du prata med: Ida, helst flera timmer i sträck.


Vill du vara som: John Lennon kanske..?
Vill du bli galet full med: Johanna! Haha.
Gjorde dig riktigt glad senast: Ida (när det visade sig att vi visst hinner ses på höstlovet).
Är vackrast på jorden: Men shit, det finns ju så många vackra människor! Pass!

HAR DU:
För många vänner:
Vänner kan man inte ha för många av!
Förföljelsemani: Hahaha, nej!
Tvångstankar: Nej, jag är skonad från det :)
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag är medveten om!
Någon fysisk sjukdom: Räknas förkylning?
Färgat håret: Jajjemän, för tillfället är det väldigt onaturligt svart.


Brutit några ben: Faktiskt inte! (Varken i benen eller i armarna, höhö)
Några piercings: Nope, planerar inte att skaffa heller.
Bra självförtroende: Ja!
Köpt kondomer: Nej, fått däremot!

TROR DU:
Att du kommer bli något: Haha, vadå? Jag är ju redan något?
På Gud: Inte riktigt, va.
På rymdvarelser: Med tanke på hur många planeter det finns där ute i universum så vore det otroligt konstigt om det inte fanns några, ärligt talat.

Sämst redigerat - jag vet.

Att fiskar kan tänka: Jag är fisk och jag tänker! Skämt åsido - ja, det tror jag. Bara för att de inte tänker som oss betyder inte att de inte tänker.

Kommentarer
Postat av: aeel

cool header :D

2010-10-28 @ 19:51:54
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: åh tackar tackar :D den är dock väldigt amatör/paintgjord.



eller hur, jag sympatiserar inte med sverigedemokraterna men nu är dom ju faktiskt inröstade = folk vill ha dom i riksdagen och jag menar, dom vinner ju bara ännu fler röster på att folk fryser ut dom... och sen när är ens nobelfesten politisk ? aja, jag är inte gammal nog att rösta så jag får väl hänga med på det som blir :D

2010-10-28 @ 20:57:34
URL: http://intejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0