Let's trade skins


Monki - Topshop - Monki, H&M - Topshop - Topshop

Jag är himla sugen på lite nya kläder I must say. Det är väldigt nära att jag går till Monki och köper den där randiga tunikan. Den kostar ju dessutom bara 150 spänn, och det är väldigt värt. Speciellt med tanke på hur mycket jag kommer använda den. Så vi får se hur det blir med den saken!

För tillfället har mamma och pappa finbesök, så jag försöker underhålla både dem och mig själv så gott det går ikväll. Det kanske blir någon film, det lutar åt det.

Förresten, vad tycker ni om nya header'n?

Kommentarer
Postat av: angelica

åh, tshirten längst ner till höger var ju inte lite snygg..

2010-10-18 @ 21:13:14
URL: http://indianchief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0