Comes and goes, but leads nowhere.




Jobbig dag i skolan idag som tog hur mycket energi som helst. Lektion, lektion, håltimme, lunch, håltimme, lektion. Som gjort för att skolka från den sista lektionen, som dessutom är matte. Vem orkar den sista lektionen? Jag, uppenbarligen. Dock vad jag så trött att det flippade över, så jag satt och skrattade hur mycket som helst. Det blev inte direkt bättre av att Carro satt bredvid mig och pratade om skorpmjöl och potatismjöl i telefon. Vad är grejen med det, liksom?

Hursomhelst, så ägnade jag en av mina håltimmar åt att gå runt på stan med Johanna och leta efter ett par svarta jeans. Det första affären vi kikade in i var Carlings, och jag provade ett par jeans som passade! "Hur perfekt satt inte dessa då?!" var min kommentar när jag klev ut ur provrummet. Jag var helt fascinerad, då jag brukar få prova ungefär femtusen par innan jag hittar något som sitter perfekt. Kombination av breda höfter och smala ben gör det lite problematiskt.

Ps. Imorgon ska jag ned till min syster, så vi får se hur det blir med uppdateringen (or lack of it). Ds.

Kommentarer
Postat av: Johanna

perfekta byxor = de byxorna på carlings

2010-09-24 @ 17:55:20
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0