Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp







Varsågoda människor, här får ni lite bilder på min dag. Först en promenad i skogen på 7,5 km med skolan och folk som gick och rökte framför en. Sedan vänta på bussen till stan från Söder (det är inte alls långt, men palla gå mer än vad man behöver?). Efter det åt vi lunch på en grekisk restaurant med klassen för att göra något trevligt tillsammans, fast det har jag inte bild på. Efter mer än två timmars väntan i skolan (jag orkade inte åka hem från stan emellan) träffade jag först en snygg tjej och sen en snygg tjej till för att fika på Askelyckan. Tre koppar kaffe drack jag, och jag dricker inte ens kaffe speciellt ofta. Det säger en del om hur trött jag var, kanske.

Nu tycker jag att jag förtjänar en otroligt chill kväll med favoritfilm och Idol, för att ta mig ned till Karlskrona och min vän Stoffe imorgon. Det blir fint, det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

har en blåsa på min lilltå som är lika stor som själva lilltån (jag skojar inte ens).



have fun!

2010-09-11 @ 11:15:48
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0