Find a way to where the sky meets the earth




Hösten kommer och det innebär även att svamparna kommer. Jag tycker mycket om svamp och är uppvuxen med att gå ut i skogen och plocka varje höst. Jag har dock inte gjort det detta året (bilderna är tagna på svampar som växte precis bredvid vägen). Dock har jag, trots det, fått ett par svampmackor, vilka är obligatoriska i min familj. Min föräldrar har nämligen varit ute i skogen.

Lite skogspromenad har jag fått dock, även om jag inte plockat svamp. Till exempel hade jag orientering på idrotten idag. Känner att jag kanske borde ut och gå mera ifall jag ska orka ta mig upp och vandra i fjällen så småningom, då jag inte orkar gå så långt i dagsläget, haha. För jag ska verkligen upp i Lappland igen. Jag var där en sommar för ett par år sen, och det var så vackert att jag måste upp igen. Nästa gång ska jag dock upp med en kompis och inte med familjen. Det blir prima, det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HÖST <3

2010-09-20 @ 19:21:13
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0