Friday I'm in love!



Dessa två ska jag träffa och fika med på fredag. Hon till vänster kommer all the way från Halmstad, det ni! Hon står även som min syster på facebook (för det är ju faktiskt viktiga grejer, det här med facebook!), trots att vi inte är släkt biologiskt. Hon till vänster är troligen den snyggaste jag vet (hennes blogg hittar ni här), och troligen den mest fysiska också. Hon tycker om att ta på människor (och människor tycker om att ta på henne). Skämt åsido.
   Hoppas bara att jag är piggare på fredag än vad jag är nu, för i skrivande stund är jag så trött att jag troligen skulle kunna somna på tangentbordet om jag ville. Vilket säger mycket, för jag har otroligt svårt att sova utan mjuka saker under huvudet. Jag orkade nästan inte gå av bussen, och hur jag tog mig från den och hem till mig är ett mysterium. Jag kanske kröp? Hm.

Imorgon är Lars Ohly i Växjö klockan 14 - 15 förresten, så jag och mina två vänner ska se om vi kan ta oss dit och prata lite med honom (ska se om vi kan ta lite tid off från en lektion), för ett samhällsarbete. Det är ju ändå ganska ballt att ha pratat med Lars Ohly.

Kommentarer
Postat av: Johanna

det kommer bli UNDERBART! my new BFF ;)



have fun on friday ;D

2010-09-08 @ 19:06:40
URL: http://create.devote.se
Postat av: joey

Gud vad glad dina kommentarer gör mig darling! Stöööört glad verkligen. Ska försöka bli bättre på att kommentera din blogg, men jag följer den hårt :)

Bara så du vet, när vi ses kommer jag vara sjuk och grinig, har just börjat med Ppiller, så jag kommer varaa DKFhdkfhsrdökfhdöotf all over the place! puss!

2010-09-09 @ 11:47:17
URL: http://smokeyjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0