Hey baby, take a walk on the wild side



Mina doc's har, för första gången, befunnit sig i min skola idag. Fint, det. För min del har jag för första gången befunnit mig i en sal på kulturskolan för att ha körundervisning (sång, alltså, inte typ köra bil). Lite av en besvikelse, måste jag säga. Och då hade jag ändå inte några höga förväntningar, snarare tvärtom. Jag tror att det var jag och en tjej till som var över 13. Dessutom gick vi igenom basic grejer som att andas rätt. Alltså, jag har sjungit i kör ett x antal gånger förut (alltid hatat det, hehe), och dessutom haft privatundervisning, så jag fattar inte varför jag hamnade i en nybörjargrupp. Pluspoäng åt att jag var den enda som kunde andas rätt...

Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG du kunde andas :D grattis!

2010-09-07 @ 08:17:27
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0