I don't need to sell my soul







Nu är jag tillbaka från en liten utflykt till Skåne. Det kändes lite sisådär med vädret när vi var på väg ned, med både dimma och regn, men när vi väl kom ned var det finare. Det var ett par grader varmare där nere i södern (höhö), men det var också blåsigare, då det ligger vid havet. Det var en mycket kort födelsedagsvisit hos min syster i Lund som gällde, och sedan bar det av mot äppeldagen i Kivik innan vi anlände till Ystad. Där promenderade vi, och sen åkte vi hem efter lunch idag. Tåget var försenat, och blev ännu mer försenat på vägen, så det var en otroligt dryg tågresa hem sedan. Men jag hade ju min bok White Oleander till tröst (innan den blev utläst).

Sedan jag kom hem har jag hunnit lämna in två skoluppgifter (sisådär 22 timmar innan deadline, fint det!), ändrat civilstatus på facebook och ska väl snart äta kvällsmat tror jag. Sen blir det kanske en fin film innan jag lägger mig för att sova och gå upp tidigt imorgon.


(Det här publicerades inte igår tydligen, trots att det stod som publicerat. Sjukt konstigt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0