I think I've got a feeling I've lost inside



Come on, man måste väl inte vara seriös hela tiden? Det kallas självdistans.

Idag har jag varit på debatt. Det är ju valår och allt. Representanter från ungdomspartierna (eller ja, vänsterpartisterna var ju inte så värst unga kanske, hehe) tryckte ned varandra, jämförde siffror, skrattade åt det andra blockets politik och svarade (ibland lite väl luddigt) på frågor från publiken. Efter debatten röstade jag i skolvalet. Spännande.

Nu håller jag på att packa väskor, för jag ska ned till Skåne och hälsa på min kära syster imorgon. Vi får väl se om det blir någon uppdatering, för jag kanske inte har tid / lust. Ni får förlåta mig för det. Vi hös nog på lördag, i alla fall.

Ps. Lyssna på det här. Underbart. Ds.

Kommentarer
Postat av: Johanna

självdistans <3



sitter just nu och tittar på debatten mellan alla partiledare på TVn xD de är AS bra! lite bättre än den idag ;) men jag tycker fortfarande likadant ;D



Lars Ohly ba: vi vill ha trygghet! (lite random sa han det där)

Göran Hägglund: Jo, det vill vi med. de vore ju lite lustigt om vi inte ville ha trygghet...

2010-09-16 @ 21:42:31
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0