I will always be your soldier, I'll be marching by your side





Jag har ju faktiskt inte så många bilder där ni ser mitt ansikte här, så jag tänkte att ni får det. (Är ju dock förkyld och osminkad, men jag ser bra mycket fräschare ut än vad jag känner mig. Var inte elaka mot mig för det.) Som vanligt nuförtiden så är mina högt älskade kängor med på två tredjedelar av bilderna också. Och nu har jag invigt dem utomhus också! Den bästa promenaden i mitt liv, eller i alla fall den med snyggast fötter.

Min förkylning är förhoppningsvis på tillbakagång, även om det inte riktigt känns så. Måste som sagt vara frisk till imorgon. Men det blir nog inga probelm! Och lite snuva har ingen dött av. Så hej svejs på er, så hörs vi nog imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

va iallafall glad att du inte ser sjuk ut ;D

2010-09-04 @ 15:53:17
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0