It's colder than before, the seasons took all they had come for


Bild från Skåne.

Idag använde jag min vinterjacka för första gången, och det känns bra! Jag längtade efter hösten, och jag trivs så väldans bra med den (som jag påpekat åtskilliga gånger tidigare). Det känns inte heller jobbigt att vintern kommer inom inte alltför lång tid. Inte så att jag längtar, men jag har inget emot att den kommer. Min vän sa dock till mig tidigare idag att den kommande vintern spås bli ännu kallare än den senaste! Hjälp, typ.

För övrigt har jag också varit ute och åkt buss på villovägar / fotograferat en klippa / samlat mossa och löv. Intressant, höhö! Nu ska jag alltså försöka definera vad för sorts mossa det var vi plockade. Sedan ska jag superchilla med mat, och senare engeagera mig fett i Idol (råtöntigt att jag kollar på det, men whatever? det är ju bra!).

Kommentarer
Postat av: Johanna

skogen/berg <3



idolär fett kul! man behver inte tänka dirket :P och skit samma om något är lamt, om man gillar de så gillar man de :D man ska inte ta bort saker fårn ens liv som man glädjs av bara för att de kanske är lite lamt :D

2010-09-28 @ 19:53:18
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0