Klubben är ett slagfält med prinsar och prinsessor i ett krig som aldrig bryter ut



Tjolahopp vilken kvalitativ bild det kom här då... Den är i alla fall på en ytterst kvalitativ köttfärssås! Varför är jag inte kock? Tabasco, vitlök och soltorkad tomat gjorde att kvällens måltid blev awesome.

Jag är alltså hemma nu, efter en otroligt tröttande dag i skolan. På matten var jag så sjukt övertrött att jag skrattade åt otroligt mycket som jag inte skulle skrattat åt i vanliga fall. Fint det. Men vem lägger en mattelektion sist på dagen när lunchen ligger tidigt? Det är ju inte så väldigt smart kanske.
   Efter skolan tittade jag in på konsthallen (som för övrigt ligger precis bredvid min skola) lite kort och frågade om jobb. De hade egentligen inget, men han jag pratade med sa att jag skulle lämna CV och personligt brev där, så skulle han vidarebefodra det till chefen och se om jag kunde få något ändå. Gulligt av honom, tycker jag.

Ikväll ska jag förresten på bio med Johanna, Oskar & Tobbe! Himlen är oskyldigt blå blir det. CSN hade någon gratis förhandsvisning på den, därav sent på kvällen på en vardag. Men vad gör man inte för gratis biobiljetter..? Höhö. Jag vet ingenting om den, och vill inte veta heller. Jag gillar överraskningar!

Ps. Idag har jag fått höra massa konstiga saker. En kille i min klass tycker tydligen att jag är kryptisk? Min vän Carro sa också att "du är ju inte alltid slampig". I mean, what? Jag fattar ingenting.

Kommentarer
Postat av: Johanna

när har du någonsin varit slampig...? aldrig.



bio bio bio bio bio bio <3

2010-09-30 @ 20:01:55
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0