Spinning on that dizzy edge


Bild från LeLove (?).

När jag går hem tidigare från skolan för att mitt huvud värker och min näsa känns som dubbla dess storlek, då är livet inte så kul. Om man adderar en del måsten (såsom; plugga tyska, räkna matte, städa rummet, städa badrummet, rensa avloppet till handfatet etc.) blir det ännu lite sämre. Just nu går mitt liv alltså ut på att göra det lite bättre. Jag dricker c-vitamin, lyssnar på fin musik, vilar vilar vilar, äter glass och dricker te. Vi får se hur det går, men imorgon måste jag vara frisk. Varför? Jag ska vara med och representera Växjö Fria Gymnasium på Friskolornas dag. Ingen sovmorgon här, inte. Så nu ska jag rehaba för fullt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

med sådana ting blir livet underbart.

ja du måste va helfrisk imon för vi ska ha det awesome :D jag gillar att göra sådana saker!

9:30 går bussen imon, för att det är lördag ;)

krya!

2010-09-03 @ 18:08:05
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0