Stop before you fall into this hole that I have dug here



Jag kom på att jag inte har någon bild på jeansen jag fick hem häromdagen, så nu langar jag upp en! De är precis så tighta som de ser ut, däremot inte så obekväma som de ser ut (förvånansvärt sköna!). Från Carlings, som sagt. Fin butik som jag inte handlat i på år och dag (över två år i alla fall) innan jag köpte dessa.

Jag har vart ute i skogen och gått idag, för övrigt. Orientering är ju fina grejer, hehe.

Ps. Lyssna på det här, förresten. Underbar låt till en tråkig dag och smådeppigt humör. Ds.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jeansen är awesome! och ordet awesome är awesome

2010-09-27 @ 20:00:01
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0