This motor that you call my heart is another machine that will stop





Dr. Martens som (efter godkännande från pappas sida) är mina!

Jag hade två lektioner i skolan idag. Det gillar vi. Mycket. Så eftermiddagen har spenderats med Johanna, Tobbe och Markus. Jag har bland annat införskaffat två par randiga strumpor á la Juno, ungefär. Det gillar vi också.

För övrigt ser jag ut lite som en druggie idag, märkte jag när jag kollade in spegelbilden i hallen. Utsmetad kajal (inte eyeliner idag, som jag brukar ha annars!), slitna/lappade jeans, nirvana t-shirt och för stor skjorta. Addera ett väldigt spretigt hår. Det blev visst så när jag tog på mig det mest bekväma i min garderob.

Kommentarer
Postat av: Johanna

det är "niceigt" ;D

2010-09-01 @ 20:25:41
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0