Shout and shimmy!



Hoppsan, det var ett litet tag sen. Jag försöker ju ändå uppdatera varje dag. Tydligen går det inte alltid, men ingen är mer än människa. Sedan vi hördes har jag uppenbarligen hunnit tönta mig framför kameran en del, vad nu det skulle vara bra för. Något annat otroligt nädvändigt är att jag ju lägger upp det här. I know you love it...

Min dag har varit lite för mycket lektioner tycker jag, men det kan förstås bero på att jag bara hade en lektion igår och var helt ledig dagen innan dess. Min eftermiddag däremot har varit mycket trevlig! Jag har suttit vid pianot i säkert en timme, och det var länge sedan jag gjorde det alltså. Borde hända oftare.
   När jag spelade så spelade jag in en del också (man ska ju göra det för att få lite självdistans och så), och då hände det ett antal sjuka grejer. Alla de klipp som blev bra saboterades på något sätt. I det första ringde telefonen innan jag var klar, dessutom var det någon random försäljare. Tack så mycket. Det andra felfria och riktigt perfekta klippet förstördes av min söta mamma som kom hem precis då, och såklart inte visste att jag spelade in. Hon frågar alltså hur det är, vilket kommer med på inspelningen... Inte hennes fel, men ändå irriterande. Det tredje, vad kan mer gå snett? Tja, minneskortet kan ju bli fullt, till exempel. Underbart.

Ps. Lyssna på det här, direktimporterat från 70-talet! Lite sämre musik som suttit i mitt huvud hela dagen är det här. Det går inte att sluta lyssna på om man väl börjat... Tyvärr. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0