Ni kan kalla mig vad ni vill - jag kommer att förbli Lillasvart




Ohoj vad svart jag har varit idag. Där ser man hur det kan bli. Jag trivs tydligen fortfarande i det svara och alternativa som jag satt fast i under 8'an när jag ville vara så o-mainstream som möjligt. Då när jag lyssnade på Kent, Kristian Anttila, the Bones, Lasse Lindh, the Cure, My Chemical Romance och Nirvana. Tänk hur man kan förändras. Jag bryr mig inte längre (så mycket, höhö) om ifall jag följer strömmen eller inte, utan försöker göra det jag tycker är kul och lyssna på det jag tycker är bra. Jag är dessutom näst intill allergisk mot Kent nuförtiden... Kanske lyssnade för mycket på dem förut?

I skrivande stund lyssnar jag förresten på Christer i P3, och det är sjukt intressant! De ställer frågor om vad folk läser för böcker, när de läser, hur länge det läser osv. för att sedan bilda sig en uppfattning om den här personen i allmänhet. Det är sjukt hur bra det stämmer ibland! Nyss var en kille som hette Christoffer (men oj vad dåligt minne jag har, var det så han hette?) med, och nästan allt de sa om honom stämde! Till råga på det tyckte jag han lät som en person som jag skulle gilla. Han var vegan, hans favoritband hade varit Nine Inch Nails, men nu lyssnade han mer på Elliott Smith, han var 185 lång och vägde 65 kg (sjukt smal med andra ord!), hyrde en tvåa i andra hand, ville åka till Indien och utöva yoga men hade inte råd och han gillade att läsa Nick Hornby för ironins skull. Skulle vilja lära känna honom alltså.


U p d a t e:
Jag har börjat twittra, jävlar i min låda! Detta för att jag älskar att skriva statusuppdateringar på facebook. Dock gör jag inte det så ofta, för jag själv tycker det är jobbigt när människor skriver det som en dagbok, höhö. Så därför är jag nu igång och twittrar här.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag älskar svart <3 även om du coh jag lar oss på två helt olika sätt i svart :P



han låter nice. men nästan sjukligt smal :S cool person dock

2010-09-29 @ 17:54:21
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0