World of its own




Igår var jag ute på en promenad, och jag tror att jag snart ska ut på en till. Jag börjar känna mig friskare nu, fast det kan bero på att jag mådde skit igårkväll. På dagen var det ändå helt okej, jag kunde ta mig till Friskolornas dag och göra det jag skulle (vilket i och för sig inte var alltför mycket). Men sen igårkväll var jag och firade min kusins födelsedag i efterskott, och efter någon timme kände jag att jag var alldeles febrig. Hela min kropp sa ifrån, sa att det inte fanns mer energi att ta av. Idag är det dock mycket bättre, som sagt, men jag ska ändå bara ta det väldigt lugnt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

bra att du mår bättre ;D

2010-09-05 @ 10:27:24
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0