Hej vardag.






(source)

Nu har jag börjat mitt tredje och sista år på gymnasiet. Det känns helt sjukt verkligen. Om mindre än ett år tar jag studenten. Imorgon är det spexfoto (kommer få gå runt i skolan med håret ståendes rakt upp i princip hela dagen - perfekt!) och den enda dagen på hela veckan då vi har lektioner lagda under hela dagen. Vi börjar 8'00 och slutar 16'10. Alla andra dagar har vi en eller två lektioner. Rätt chill ändå.
   Så hur spenderas håltimmar och sovmornar? Hittils med Vampire Diaries... Hur töntigt? Sjukt töntigt. Jag började kolla på det av en enda anledning: Ian Somerhalder. Kom igen, mannen är ju sjukt snygg. Som elak vampyr är han ännu snyggare. Och jotack, jag känner mig sjukt tjejig. Säg att det är okej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

the lovely spexphoto....



SISTA ÅRET BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-30 @ 21:48:07
URL: http://johannabyjh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0