Every snowflake's different (just like you)



My Chemical Romance är världens bästa band och de har gjort en låt till ett barnprogram. Behöver jag ens påpeka hur awesome detta är? Jag sitter och ler från öra till öra. Det här gjorde definitivt min morgon, haha. Jag kommer troligen gå och nynna på denna för resten av dagen, och sätta den på repeat så fort jag får tillfälle. Jag måste fixa ned den till mobilen ikväll... Det här är bara för underbart. Det piggar upp lite i filosofiplugget som just nu pågår (fast det är inte överdrivet tråkigt det heller - så länge jag får skriva och tänka själv istället för att lyssna på en lärare som säger saker jag redan vet är det väldigt intressant!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0