Framtidsplaner



Okej, så jag har spenderat mycket tid med att tänka idag. Mer än jag brukar.
Jag har tänkt på vad jag vill göra i framtiden, efter studenten, när jag blivit myndig.
- Leta reda på ett jobb.
- Dra en partyresa till Berlin, eller en annan sorts resa till Istanbul eller Tokyo eller New York.
- Flytta hemifrån så jag kan bli vegeterian och laga vilken mat jag vill.
- Börja plugga i Göteborg.

Så långt har jag kommit än så länge. Jag tror till och med jag vet vad jag vill bli, vad jag vill plugga till, men jag tror jag håller det för mig själv ett tag till. Jag har ju ändrat mig hundra gånger det senaste året, så jag hinner nog ändra mig ett par till innan jag ska söka.

Förresten, bilder från finbesöket kommer upp när jag orkar starta min stora dator istället för min laptop som jag använder för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0