HARD











ph; screenshots från videon Hard (Rihanna)

Den här låten hade jag på repeat hur många gånger som helst igår kväll. Därmed såg jag också videon ett x antal gånger. Enligt mig är det här en av de bästa videos Rihanna har gjort (mena, den rosa stridsvagnen - hur ball?), tillsammans med We Found Love (senaste singeln), och kanske Disturbia. Dock är ju många av hennes videos väldigt snygga... Haha.

Jag hade förresten religion idag, och jag kom på mig själv med att bli glad när jag kom på att det var den lektionen vi skulle ha. Jag har alltid, så länge jag kan minnas, ogillat religion som skolämne. Kanske har det att göra med att jag kommer från en familj som är väldigt vetenskapligt lagd. Hur som helst, så har det tydligen förändrats nu sista året på gymnasiet. Den troligaste anledningen till detta är att min religionslärare är helt sinnessjukt bra. Hon är rolig och trevlig, och dessutom helt innördad på religion, så hon kan en massa småsaker som hon flikar in här och var. Det spelar liksom ingen roll att hon ger oss tusen uppgifter, för hon lyckas på något vänster få mig att tycka att det är intressant. Nu vet ni det också, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0