I refuse to sink


ph; weheartit

På senare tid har jag börjat tycka om tatueringar mer och mer. Inte stora bilder, och inte i färg, men texter och små symboler är ju faktiskt himla fint. Här ovan ser ni ett par tatueringar som jag tycker är väldigt fina, på olika sätt. När jag inte har något att göra tycker jag om att surfa runt efter bilder på fina tatueringar, och det gör jag antingen på weheartit eller på tattoologist. Så nu har ni att göra på söndag morgon, ifall ni är bakfulla som tusan och inte vill lämna hemmet, eller om ni bara vill låsa in er lite och mjukstarta dagen. Själv kommer jag starta min helg med finbesök från Karlskrona - ytterst trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0