Balklänningar




Igår var jag i Malmö med mamma, och eftersom hon påpekar att jag borde titta efter balklänningar till studentbalen redan nu så gjorde jag det. Den övre var anledningen till att jag gick in i affären över huvud taget, då den hängde i fönstret, och jag blev lite kär i den. Jag brukar inte tycka om sjöjungfrumodellen, men den här var ju bara helt fantastisk. Den undre, i sin tur, drog kassörskan fram åt mig när jag provade den första. Hon visade upp den med orden: "den här är skiiiiitsnygg!" och eftersom även mamma höll med om det så provade jag den. Visst är den vacker, men det är inte riktigt min stil. Jag köpte hur som helst ingen av dem, men nu vet jag i alla fall var de finns och att de finns. Det här tål att funderas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0