Mischief managed.








Den sista filmen i Harry Potter-serien var ingenting annat än magisk. På mer än ett sätt. Igårkväll flippade jag ur inombords när jag kom på att jag skulle få vänta en hel vecka innan jag skulle se den (töntigt, jag vet...), så jag gick till bion direkt efter jobbet idag och frågade om det fanns lediga platser. Det fanns fyra stycken - jag tog en av dem. Det här var helt klart värt 110:- och kommer vara värt lika mycket till för att se den igen. Jag grät nästan vid ett tillfälle, vilket är väldigt olikt mig. Jag tänker inte ens försöka mig på att recensera den - gå och se den. Läs böckerna, se filmerna, och fascineras över dem. Det här är verkligen magi. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Hermanstine

I love this page.

2012-01-27 @ 12:24:47
URL: http://hermanstine.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0