När man får rå om sig själv



Ett par dagar har jag bara varit för mig själv i det hus som normalt är hemvist för två, ibland tre, till. Det innebär inte bara att jag har kunnat spela musik hur högt jag vill, utan också att jag har kunnat äta precis vad jag vill - när jag vill. Det har faktiskt nästan varit det bästa. Igår var jag och handlade, och eftersom ingen annan bestämde vad jag stoppade ned i varukorgen blev det en förpackning wok, en liter vanilj- och björnbärsyoghurt (de hade ingen vaniljyoghurt?!), en stor flaska Ramlösa citron, mörk choklad med havssalt och en förpackning frysta blåbär/hallon. Bästa shoppingrundan på länge, haha. Imorse blev det alltså yoghurt, frysta bär, rostat fullkornsbröd (man kan visst rosta annat än vanligt toast-bröd) och grapefruktjuice till frukost. Helt fantastiskt gott var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0