En dag fylld med musik, sång och dans


ph; Christian Gustavsson (rockfoto.nu)


ph; Emma Svensson (rockfoto.nu)


ph; Emma Svensson (rockfoto.nu)


ph; Emma Svensson (rockfoto.nu)


ph; Emma Svensson (rockfoto.nu)


ph; Adrian Pehrson (rockfoto.nu)


ph; unknown (flickr.com)


ph; Emma Svensson (rockfoto.nu)

Serenades, Paolo Nutini, Daniel Adams-Ray, the Ark, Bright Eyes, Glasvegas, Brandon Flowers och Coldplay hade jag tänkt se imorgon. Min musiksmak i en liten ask, nästan. Jag tror att det kommer bli hur bra som helst. Visst är det bara en dag, och ingen "riktig" festival så till vida, men om man går för musikens skull (och inte festivallivets) är det här helt klart bland de bästa festivalerna i Sverige - enligt mig.
   Som ni kanske förstår kommer jag inte kunna blogga de kommande två dagarna, då jag kommer befinna mig utan dator och internet i Göteborg. Å andra sidan kommer jag nog ha en del att berätta när jag kommer tillbaka igen. Låt oss hoppas på det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du var på den festivalen - det var jag också men utan att se dig haha!

Kram Emelie

2011-06-29 @ 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0