I just wanna be free, I just wanna be me, and I want lots of friends that invite me to their parties



Efter ett besök hos "min" frisör, är håret något kortare, något snyggare, något spretigare. Luggen är det som det är mest klippt på, men håret i nacken och på vänster sida har också kortats av en del. Höger sida är dock i princip orörd, bara ett par kluvna hårtoppar färre. Nu vet ni alltså. Spännande grejer.
   Förresten, när jag har tagit studenten tänker jag inte börja plugga direkt och gråta över böckerna när det är för mycket, jag tänker inte bli frustrerad på mig själv för att jag inte gör det jag egentligen vill, jag tänker inte söka till en utbildning som jag inte vill ha bara för att få ett respektabelt jobb. Jag tänker göra det jag vill, jag tänker inte lyssna på någon annans invändningar - för det är trots allt mitt liv. Om det går åt helvete sen har jag åtminstone lärt mig av mig själv, och så behöver jag inte undra hur det hade varit att göra det jag gjorde. Jag vill inte dö nyfiken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

h3j, jag är en ny läsare som precis tittat in på din blogg måste säga att den är riktigt bra ! Kan du inte berätta lite om dig typ...? :P

2011-07-16 @ 23:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0