och jag sprang in i dig och ändå var det jag som föll

För ungefär en vecka sedan var jag och gratulerade min kusin på hennes student. Jag tänkte inte att jag skulle se någon speciell där, men tänka sig, jag ser plötsligt en av mina blogginspirationer mellan ett par huvuden. Hon stod där och rufsade till det blonda håret och letade förmodligen efter släkt och vänner. Jag snodde den här bilden från hennes blogg, det är tjejen i mitten med visselpipan i munnen. Här hittar ni hennes underbara plats i cyperspace.



Det hade varit tillräckligt för att göra min dag, men det blev faktiskt bättre. På väg ut från klungan av människor till parkeringen snubblade jag till. Jag tappade nästan balansen, men återfick den någon sekund senare. När jag fick det stod jag öga mot öga med Ian Somerhalder. Eller inte han såklart, men i alla fall en väldigt bra kopia. Samma frisyr, samma kindben, samma ögon, samma kroppsbyggnad. Ja, det var galet likt - jag fick en hjärtattack i noll komma två sekunder.



Såna dagar behövs för att få en att orka en vecka till i skolan. Nu är det tre dagar kvar i skolan - sen är det äntligen sommarlov. I alla fall i två dagar, innan jag börjar jobba... Nåja, man får väl njuta så mycket man kan.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: haha jaså, tufft du skulle kommit fram och hälsat hade varit skojigt !!!

2011-06-13 @ 21:10:59
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0