Oh, happy day!


ph; mbstyle

Jag blev himla inspirerad när jag hittade de här bilderna (och en del andra från samma blogg). Hallå - jag vill också göra smycken av cernitlera! Så jag fick ett infall och ringde mamma och bad henne köpa hem lite, och idag kom hon hem med en liten kartong med olika färger i. Vi får la se hur det går - men kul ska det bli! Dock har jag ingenting att hänga grejerna i ännu, men en tur till panduro fixar säkert det problemet!

Förresten, min dag har varit så fruktansvärt underbar (älskar motsägelsefulla förstärkningsord). Jag hade två betygssamtal som båda överraskade mig positivt, jag har haft ett galet flyt vad gäller mitt projektarbete och dessutom så hade jag sista redovisningen för terminen idag! Lovely. Det som drog ned den här dagen var dock att både på bussen till skolan och från skolan hade jag sällskap av dagisbarn. Dessutom var jag avskyvärt och olagligt trött. Men nu är jag pigg och pepp igen, för min eftermiddag har blivit så perfekt!

Nu ska jag äta kladdkaka, sen leka med cernitlera och efter det se på House. Toppa det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0