Summer 2011 - bring it on!


ph; weheartit

Lite bad, lite svenskt sommarregn, lite nätter under stjärnhimlen med någon jag tycker om, lite skrik och dans på festival, lite retsam lek på stranden med en fin pojke, lite promenader längs trånga gränder och lite rosa drinkar på Mallorca hade inte varit helt fel. Jag tror inte heller att det är alldeles för mycket begärt. Det kommer säkert bli en bra sommar, det här. Jag känner det på mig, överallt, i hela kroppen, varenda liten jävla kappilär. Imorgon har jag min sista ynka lektion som säkert inte ens är en lektion, och sedan - sommarlov. Som jag har längtat. Ända sedan påsklovet har jag räknat veckor och dagar. Nu är det så nära att jag nästan kan sträcka ut fingrarna och snudda vid det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0