Tribute till mode



ph; christeric

Jag följer en enda modeblogg. Den heter Christeric, och tjejen som driver den är så galet ball. Bara det faktum att hon ens kan gå i de där skorna gör den värd att följa. Okej, kanske inte, men kolla kläderna. Jag blir lite kär. Men face the facts, även om jag skulle få tag i kläderna som hon har och dessutom ha råd med dem (många av dem kommer från UNIF, och går därmed att hitta på nätet), så skulle jag inte riktigt kunna gå omkring i det. Inte i Växjö. Jag är nämligen inte van vid att folk vänder sig om efter mig på stan.

Hursomhelst, en kul grej med min vardag är att jag fortfarande traskar runt i mina dr. Martens (som jag gjort sedan september) bland alla de på skolan som har converse eller sandaler. Det är lite komiskt, sådär. Men jag älskar mina docs och kommer ha dem så länge mina fötter inte kokas till döds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0