X-Men






Igår var jag på bio med min vän Johanna. På X-Men. Herregud, så töntig har jag inte känt mig på länge... Det värsta (eller bästa?) var att den faktiskt var bra. Eller, väldigt bra. Jag brukar verkligen inte gilla såna här filmer! Men ja, den var verkligen bra på riktigt. Pinsamt värre. Så ja, idag bestämde Johanna och jag att vi skulle ha en X-Men kväll där vi såg lite andra filmer (som vi dock inte tror kommer vara lika bra), så idag var vi på Hemmakväll och kollade in deras action-hylla (har nog aldrig ens tittat åt den hyllan förut). Vi var dock tvugna att köpa dem, för de hade dem inte som hyrfilmer. Så nu har vi köpt tre X-Men filmer. Hm. Vad händer med mig?

Jag har förresten sommarlov nu! Vi var och fikade hos min mentor, och sen vandrade vi ned till skolan och lyssnade på när rektorn höll ett mysigt litet tal. När han önskade oss ett fint sommarlov kände jag hur det kom en varm känsla över mig. Nu, nu har jag äntligen sommarlov. Det firar vi med att se på X-Men ikväll. Töntvarning.

Kommentarer
Postat av: Johanna

vi är inte töntar... vi är mutanter ;D

2011-06-18 @ 09:07:08
URL: http://johannachristine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0