En liten (?) lista

Låt som när du är ledsen sörjer till: Desert Song med My Chemical Romance i dagsläget.
Vad tror folk om dig: Haha, förmodligen att jag är världens slacker.
Hur imponerar man på dig: Oj, jag vet inte. Men jag ogillar när jag märker att någon försöker göra det. Det ska inte behöva vara tillgjort, liksom.
Äger du några converse: Jajjämän, två par. Har dock haft fler.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, helst, men jag är inte kräsen.
Brukar du bli för full:
Nej, aldrig hittils.
Brukar du komma i tid: Jag brukar komma för tidigt...
Vanligaste färg på dina kläder: Svart/grått.
Vad tycker du om fötter:
Jag ogillar dem, fast inte så att jag tänker på det, liksom.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men förälskelse och intresse, typ. För att bli kär i någon måste man ju känna personen på ett ganska djupt plan.
Är du nöjd med ditt liv:
"Hur ska jag vara nöjd med mitt liv när världen ser ut som den gör?" - Monica Zetterlund.
Är du bortskämd:
Ja och nej.
Vad gör du imorgon: Går till skolan och har en fiskpinnevardag, så att säga.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ray Toro.
Vad längtar du till: Massa saker. Mest studenten nästa år.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Det tycker jag.
Hur gammal är du:
17 sedan en månad.
Gröna eller röda äpplen:
Röda, helst Ingrid-Marie.
Är det okej att gråta: Såklart. Fast helst inte över meningslösa saker, och helst inte offentligt.
Har du piercing: En fake i läppen ibland, annars nej.
Vill du gifta dig: Kanske.
Vill du ha barn:
Nej.
Är du bra på att laga mat: Jaoman! Ibland är jag nästan kunglig.
Är du flygrädd: Nope, däremot hatar jag att få lock för öronen.
Hur vig är du:
Jag kan nudda tårna med händerna hur lätt som helst, men annars är jag inte speciellt vig.
Är du musikalisk: Det tycker jag. Inget geni liksom, men musikalisk; ja.
Tror du på ett liv efter döden? Nej, jag är för omgiven av naturare för att göra det.
Vad äter du helst när du ser på film:
Saltlakrits - alltid!
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Både och!
Vilken ögonfärg har du:
Brun. Saknar mina nästan svarta ögon som jag hade när jag var riktigt liten.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, någon gång har det hänt.
Biter du på naglarna: Tyvärr, ja. Jag försöker lägga ned det dock.
Hur ofta tränar/motionerar du: Så ofta jag orkar och har tid, vilket inte är alls ofta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

snooooor denna! :)

2011-05-30 @ 11:56:07
URL: http://smokeyjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0