Kom hem som nå'n annan


Läpp-piercing är goddamn snyggt (min är dock fake).

Efter nästan fem månader på en annan adress är jag nu tillbaka. Jag blev chockad över att se att folk fortfarande kommer till den här platsen i cyberspace. Är det för min skull eller har ni bara hamnat snett? Kul i alla fall.
   Ni som följde med till devote vet att en del har hänt, ni som inte följde med kan nog ana det ändå. Jag tänker inte dra någon lång utläggning om de senaste fem månaderna. Ni får nöja er med orden; de var fina. Vändpunkten kom när det inte längre fungerade att ladda upp bilder på devote för mig. Eftersom det är en stor del av mitt bloggande så kunde jag inte ignorera det heller. Alltså bytte jag tillbaka hit. Jag trivs ändå bättre på blogg.se och trodde nog inte att jag skulle hålla mig på devote så länge.

Anyway, jag ska inte rabbla mera. Förhoppningsvis kommer jag få lite mer inspiration och mindre prestationsångest här. Hoppas ni trivs, också. I'm back on track - spread the word.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0