"Look at me, with my pretty bracelet and tiara... I'm a f****n' princess!"



Jag funderar på att skaffa hårförlängningar, färga håret blont och börja posera som Kissie/Dessie/Paow/annan-random-stor-blogg-med-samma-koncept. Jag har hört att det ger läsare? Istället spenderar jag min dag med att sova, halvsova, läsa Harry Potter, halvsova, steka pannkakor, äta pannkakor, sova, läsa Harry Potter, se på House, sällskapa med folk på säkert avstånd via msn och... läsa Harry Potter. Försöker även bli av med feber/förkylning, det går sådär, men jag hoppas jag är frisk tills imorgon.

(Försöker se fram emot 28'e juni och Coldplay, Brandon Flowers, Paolo Nutini, Bright Eyes, Daniel Adams-Ray, Glasvegas m.fl.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0