Yoü and I

Jag har spenderat två dagar i min hemstad Karlskrona, och det var superfint.
   På stationen väntade två sjukt nice människor, och vi gick runt i regnet och på Hemmakväll, innan vi träffade fler nice människor vid busstationen. Jag och finaste åkte hem till honom, och gjorde sällskap med en gammal vän till oss båda - helt slumpmässigt. Väl framme blev jag hälsad av hans föräldrar med en kram och fantastiskt god mat, och sen spenderades natten och kvällen framför film och tv-serier. På morgonen fick jag vaniljyoghurt till frukost, och runt tolvtiden åkte vi med bussen in till centrum. Efter en nostalgitripp till min förra skola fortsatte färden på Ronnebygatan, förbi och in i affärer jag brukade gå i då, förut, tidigare. Vi satt och frös på en parkbänk i Hoglands Park, och vi åt på McDonalds - något som jag aldrig annars gör - och vi satt och pratade hurlängesomhelst innan mitt tåg hem skulle gå. Vi vinkade farväl och smsade hela vägen hem.
   Ja, mitt liv är fint. Jag trivs i tillvaron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0