Ett nonsensinlägg, typ


ph; jag (från januari)

Ursäkta utebliven bloggning, men (som jag säger varje gång) det är mycket som händer. Jag har för tillfället två uppsatser att skriva, en nyhetsanalys att redovisa, ett prov att plugga till och dessutom projektarbetet (som ni förresten kan kolla in lite om här). Sen är det ju så att man ska hinna träffa kompisar också, och det prioriterar jag faktiskt över bloggning. När mitt liv blir mindre stressigt ska jag försöka fotografera lite, och blogga lite bättre. Just nu orkar jag inte det också.
   Anyway, förlåt för att jag bara bloggar om ointressanta saker när jag väl skriver här. Hoppas det är okej och att ni stannar kvar ändå. Jag lovar att bli mer intressant såsmåningom, eller något. Men så mycket mer personligt kommer det faktiskt inte bli - jag vill inte att man ska kunna veta precis allt om mig bara av att läsa min blogg... Men jag kanske kan skriva lite mer om saker jag tycker om, som musik, film, litteratur, fotografi eller personer? Låter det som en bra grej?

Ps. Jag har ju en twitter, hörni: twitter.com/christinearve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0