Nina Dobrev / helgplaner






ph; fightingoverme.com (direct link)

Jag skulle inte banga på att se ut som Nina Dobrev (skådespelerska och modell, dessutom tillsammans med Ian Somerhalder för tillfället...). Hon är sjukligt snygg! Därför lassar jag upp lite bilder på henne här. Det är också för att jag inte tar så mycket egna bilder längre - ska försöka ändra på det.
   Hur som helst, my apologies för utebliven bloggning, det har varit mycket plugg på sista tiden. Jag har egentligen inte tid nu heller, eftersom jag ska städa övervåningen i vårt hus, intervjua en psykolog till mitt projektarbete och skriva uppsats, men vad gör jag inte för er..? Haha. Jag kommer troligen inte ha tid att bloga under helgen, och det är därför också som jag skriver nu istället. Så varför har jag inte tid att skriva? Ikväll kommer både en kompis från Karlskrona och min syster hit, så då blir det att umgås med dem. Sen imorgon åker Katta hem, och då ska vi också fira min farmor. Efter det blir det att ta igen försummat plugg... Men jag gillar att veta vad jag ska göra emellanåt, då slipper man tänka så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0