Look into my eyes and I'll own you with them moves like Jagger



Min syster och hennes sambo har varit här över helgen, och det har resulterat i mycket tid borta från datorn tack vare svampplockning, fönstershopping på Kosta Outlet, sällskapsspel, otroligt god mat, presentutdelning och liknande. Himla trevlig helg kort sagt! Nu sitter jag och lyssnar på ovanstående låt - och blir sjukligt pepp på fest! Var hos Matilda på tjejkväll med sällskapsspel och film igår och hade valet att åka iväg på fest, men jag är mycket mer pepp idag... Inte så väldigt bra timing.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag insåg en låt vi hade glömt lägga till i våran lista (nu är den dock inlagd) :O

Give me everything - Pitbull feat Ne-Yo

2011-09-19 @ 08:17:54
URL: http://johannabyjh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0