My getaway



ph; jag

Det här stället heter Kronoberg Slottsruin, och hit går jag när vädret tillåter och när jag behöver tänka. Någon gång ska jag ta med mig systemkameran dit och ge det mer rättvisa, för dessa bilderna gör verkligen inte det... Det är hur vackert som helst och inte längre bort än att man kan cykla dit från mitt hus. Jag kan seriöst ligga där i flera timmar och bara tänka. Det har jag dock inte gjort idag, för idag regnade det. Mycket. Så när jag kom hem från skolan (jag slutade för övrigt klockan elva) hade jag inte mycket att göra. Kombinationen trött + huvudvärk + brist på annat att göra gjorde att jag sov en stund. Man måste ju vara pigg tills imorgon. Inte för att något speciellt händer, men att vara i skolan med huvudvärk is a bitch.

Såhär såg jag förresten ut idag, med rött läppstift och allt:

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

Du är så fin, flickan !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0