Någonting i smink-väg


ph; jag

Varsågoda, en egopic från min sida. Det beror mest på att jag gillar sminket - eyeliner, lösögonfransar, concealer, puder (mycket puder) och ljust läppglans. Jag tycker själv att det blev ganska 60'taligt, vilket då var målet. Jag matchade det här med en silvrig/svart, rak tunika som även den såg ut att ha tillverkats under 60'talet, svarta strumpbyxor och höga kilklackar. Det kändes som att jag var Edie Sedgwick, ungefär. Det här var alltså när jag var på medlemsfest på Palladium för ett tag sen - en mycket trevlig kväll, för övrigt.

Det här var ju ett trevligt nonsensinlägg... Får bli bättre på vettigt innehåll. Men jag uppdaterar ju oftare nu i alla fall, ni får nöja er med det.

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan'

fin chey !

Postat av: Alva

Just nu har jag en tävling i min blogg, 5 st vinner en länkning i en hel vecka! Var gärna med!! :) Kram!

2011-09-24 @ 20:43:10
URL: http://www.alvanj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0