Töntvarning



Det här är antagligen höjden av töntighet, men kom igen, det är okej att vara töntig på riktigt ibland. Dessutom får ni erkänna att den här scenen faktiskt är rolig. Damon Salvatore (spelad av Ian Somerhalder) har nästan precis samma humor som jag, vilket gör att jag älskar hans karaktär. Han lägger små kommentarer hela tiden som oftast får en att himla med ögonen och le ett motvilligt leende, och jag gillar det verkligen. Han gör hela serien sjukt mycket bättre.
   Anledningen till att jag postar detta idag är dels att säsong 3 började sändas förra veckan, och dels att jag inte har något bättre för mig för tillfället. Så njut av min humor och självdistans så länge det varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0