Första september


ph; jag

Bilden ovan togs för nästan precis exakt ett år sedan. Ett år och en dag. Jag valde att lägga upp den för att jag hade tunikan ni ser på bilden idag. Istället för randiga hade jag dock svarta strumpbyxor, men kängorna var med även idag. De och Johanna följde mig genom dagen i skolan och runt i centrum. Det är nästan tråkigt att gå på stan nu, för vi har gjort det varje dag den här veckan nästan, så vi kan alla affärer nu... Idag såg vi dock en dam med det mest insane håret ever! Tänk 80-talsafro, fest en peruk, och på en kvinna som var kanske 60. Det var mycket sjukare än det låter, jag har aldrig sett något liknande.

Kommentarer
Postat av: Johanna

de va episkt!

det är oförklarligt.. helt underbart roligt! chocken som kom när vi nästan bokstavligttalat sprang in i henne... OJ OJ OJ

2011-09-02 @ 08:01:45
URL: http://johannabyjh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0