Ännu ett inlägg om Mallorca




Coldplay - Paradise

Jag hörde den här låten på radion häromdagen, och jag tänkte direkt på resan till Mallorca. För en månad, två veckor och tre dagar sedan landade jag i Puerto de Soller tillsammans med mina två bästa vänner, och för en månad, en vecka och tre dagar sedan landade jag här i Växjö igen, efter en av de bästa veckorna i mitt liv. Jag saknar det så himla mycket, och jag får ibland en såndär tom känsla i magen när jag tänker på det. Vissa låtar (Give Me Everything och Sky And Sand till exempel) får mig att direkt tänka "Mallorca 2011", och samma sak med tusen andra grejer (namn, uttryck, ett par ölmärken etc.).

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag får med den där tomma känslan :/

det är så sjukligt jobbigt!! vill gråta, men det går inte. vill få tillbaka saker där ifrån (you know what ;) ) så skulle de kännas så underbart! solstrålar, fjärliar, fireworks, lite så ;)

2011-09-30 @ 18:02:35
URL: http://johannabyjh.devote.se
Postat av: Johanna

PARADISET IN MY HEART FOREVER <3

2011-09-30 @ 18:03:12
URL: http://johannabyjh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0