Ett litet avskedstal

Ursäkta, men jag orkar inte vara seriös.
Härmed lägger jag ned den här bloggen, möjligen med ett fåtal undantag om jag känner för att berätta något speciellt.
Varför har jag bestämt mig för detta?
Mest för att den inte ser ut som jag önskat.
Även för att jag inte orkar uppdatera.
Litegrann för att jag inte gör så mycket värt att skriva om i dagsläget.
Jag försöker mest bli smart och beläst, vilket innebär läsande av diverse nyheter, böcker och debattartiklar.
Jag försöker också förbereda mig på att kalla mig "studerande vid högskolan Dalarna".
Det går sådär.
Hur som haver med den saken; bloggen lär förbli vilande till dess att jag kan specificera den.
Jag vill ha ett tema på det jag lägger upp, för just nu är den så spretig.
Möjligheten finns att jag väljer att inrikta mig på film, med tanke på att jag (förhoppningsvis) ska studera manus till hösten.
Å andra sidan är det också mycket möjligt att jag skriver mer politiskt.
Hur det än blir med den saken så lägger jag ned nu, för ett tag framåt.
Jag tänkte att ni var värda ett litet avsked.
Bloggen kommer finnas kvar, förresten, så att både ni och jag kan titta tillbaka på mitt liv i text och bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0